2008-06-21
 14:39:28

Today!


idag vet jag inte vad jag ska göra:/, jag vill så gärna gå på bio och se någon av filmerna
what happened i vegas eller sex and the city. Men vilken film ska man se först? undra vilken som är best.Några säger att den ena är bättre än den andra och tvärt om. Hmm. Men jag sak inte på bio idag så man kan ju tänka på vad man vill se. Vad ska du göra idag? / Marie


S A R A

svar: jag köpte klänningen från gina i maj :) åh , en sådan digitalkamera är så kul! fast har inte hunnit fota under vattnet än men det ska jag absolut göra i sommar! =D kram



PUBLICERAT: 2008-06-21, 14:40:55 | URL: http://zaaurahs.webblogg.se/
Josefine

Okej :P



Jag vill se Sex and the City!



PUBLICERAT: 2008-06-21, 14:43:41 | URL: http://hallonipyjamas.blogg.se/
Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: