2008-06-20
 20:29:23

:)

hejjs <3 ...har presic kommit hem från Maarit jag har ätit god mat & haft kul:) Vi grillade grillspett med olika saker på, på ena var det kykling och på en var det bara köttbullar och den andra köttbullar och korv. På min talrik var det potatis, potatissallad, kykling, korv, gräddfilm med gräslök, och en laxsak med bröd som var inrullad i tacobröd. Muuums det var jätte gott ,till maten drack jag coola:)
En stund efter så åt vi hallon- & jordgubbspaj och spelade vi sällskapsspel " sant eller falskt " det var roligt men kunde inte så mkt så jag kom typ sist? kommer inte ihåg någon av frågorna för det var så konstiga frågor.
Händer mer ikväll? Jag vet inte ska vell hitta på något och så ska jag inte glömma att lägga 7 blommor under kudden :) hoppas du haft  en väldigt bra midsommar // marie


Malin

Nej inte så jätte länge sen köpte den när jag var i Göteborg 2/6 så de är några veckor sen men den finns säkert kvar.



PUBLICERAT: 2008-06-20, 20:36:22 | URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym


Anonym



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: