2008-07-27
 22:32:20

Tjejmiddag med Nina :D

Gårdgen började med att jag vaknade och åt frukost sedan frågade mamma om jag kunde ta hand om Elin (syrran) vid 4, igentligen kunde jag inte med gjorde det ändå. Men när mamma hade gått gick Elin hem till sin faster så det blev inte så länge. Då ringde jag till Nina & frågade om vi skulle göra något men då skulle hon äta och skulle ringa mig när hon hade ätit. Vi möttes vid Isdala (skridskor hall) och gick till Affären och köpte skruven ( glass) mums. Sedan gick vi in till Hemköp och då bestämde vi att vi skulle ha en liten tjejmiddag, haha eller vad man säger det var bara vi två i allafall. Vi köpte grönsaker, tomatsås & olivier med paprika. Vi gick hem till mig och började laga maten. Vi blandade grönsakerna med tomatsåsen & kryddade gott (men FÖR stark), detta åt vi då med ris & olivier på sidan om


Sedan mot kvällen gick vi till Nina och spelade Sims i typ en timme. När jag spelar sims är felet att jag skapar en familj & sedan bygger man ettt lyxigt hus till dom, och sedan när man väl ska börja spela så tycker jag det är kul de första 10 min kanske men sedan känns det som jag spelat det för länge så det blir tråkigt. Men jaja. Mamma kom och hämtade mig runt 11 påväg hem från jobbet.


Ami

Nå,vem är vinnaren???



PUBLICERAT: 2008-07-28, 09:04:23 | URL: http://amiz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: