2008-07-20
 17:24:44

Sunday!

Nu har jag städat lite i mitt rum & Jaque gick hem för ett tag sedan. Idag tänkte jag, Eve & Jacque åka in till stan. Det finns många billiga plagg på Gina, mkt brraa. Och så ska jag köpa två nya nagellack från cubus (depend) 2 för 39:- . Men det blir eller blev inte stan idag för att det stängde klockan 5, bättre att åka imorron när det stänger 7. Men nu vet jag inte va jag ska göra , vi skulle ju höras av senare men nu har det gått över senare men men. Tror inte det komme bli något idag, bara mys on my own.

Igår var jag på gothia diskot med Eve. Jacquline & Sophie följde med och kanske köade i 40  min sedan hoppade dom över stängslet och gick för att det var någon person som dom inte gilla eller något liknande bakom oss. Vi köade i en timme sammanagt, det kändes som om det gick jätte snabbt om man gemför med andra gången då vi fick köa i 2 timmar eller nått.
Sedan när jag kom hem mötte Jacque mig vid gården och vi gick hem till mig. V fixade något att äta och det började sppööö regna. Vi var uttråkade och bestämmde os för att gå ut i regnet, Emma kom oxå ut och var med oss en stund. Sedan gick vi hem & lade vi oss till bedds.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: