2008-07-29
 22:33:16

So you think you can dance

So you think you can dance är nu på min tv, just nu är den en man som dansar och jag tycker inte att han var bra & det tycker inte Juryn heller. Nej, nej, nej för han. Hahah och på ett tidigare avsnitt var det en tjej som var en sån dålig förlorare eller vad man säger, först sa hon att hon inte kom vidare för att juryn inte gillade hennes byxor sen sa hon: eller dom tog inte med mig för att jag är long, de är emot långa människor. Man bara ehh dom tog inte med dig för att dom inte tyckte du hade det som krävs för att gå vidare.


________________________________________________________________________________

Min tävling är nu avslutad, ska lotta ut vinnaren nu. Good luck. / Marie


Angelica

jag har typ kollat på de programmet en gång när jag inte hade någonting att göra :P



PUBLICERAT: 2008-07-30, 08:41:01 | URL: http://angelica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: