2008-07-13
 23:37:41

Home and my week.

Hellu bloggen =)
Nu är jag i Göeborg igen. Jag har varit  karlstad sedan torsdagen,där hälsade jag på min syster & Tommy. det har  varit väldigt kul. Jaq ska svara på era kommentarer snart men innan det så ska jag skriva vad jag har gjort i Karlstad.

Torsdagen:
På torsdagen kom jag till karlstad vid 8 tiden. Då åkte vi ( jag, Fatima & Tommy ) till hamnen ch hämtade fatimas bror Simon. Sedan åkte vi till affären och handlade till middagen och i åkte samt till Tommy's mamma för att hämta jordgubbar. Denna dag åt vi lax och någon pasta sallad det var jätte mumsigt. Sedan kollade vi nog lite på Tv , klockan blev mycket och vi la (lade) oss tills bedds.

Fredagen:
På fredagen gick vi till Karlstads museet. Dom hade roliga speglar och andra roliga saker. En cool sak jag tyckte om där var att man skulle ställla sig framför en "tavla"  och så skulle man klicka på en knapp så en ljus lapa tändes, lampan skulle kanske vara på i 2 sek så flyttade an på sig så va formen kvar:) Ah. Vi hade tänkt att vi skulle äta middag hos Fatimas föräldrar ute på deras båt. Men de var inte så fint väder så det blev att vi åt hemma hos dom istället. 

Lördagen:
På lördagen gick vi till Fatimas kompis Carro och åt glass med hallon. MUMS. Sedan gick vi och grillade vid Älven med Tommys syter Maria. Vi grillade vegitarisk hamburgare och det var faktiskt gott. När vi hade mysit ett tag så cycklade vi och hyrde en film, jag  kommer inte ihåg va den heter mmen det var i allafall bra.

Söndagen:
På söndagen (idag) åkte jag hem vid 4 tiden. Först åte jag tå sedan bytte jag till Buss (tråkigt) :P Ville stanna lite längre.
Saknar dig redan siss :)


Fatima

Åh! Vad kul att läsa om vår weekend tillsammans! Hoppas det blir snart igen. Vi saknar dig med!



ps. Jag tror inte att MAria gillar att bli kallad för Tommies BROR...ha ha ha ds.



PUBLICERAT: 2008-07-14, 17:08:11 | URL: http://www.fatimaslillablogg.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: