2008-07-08
 22:55:56

Allt är bokat och klart!

På Torsdag klockan 16:30 går det en buss från Centralstationen i Göteborg som åker till Öxnered , där ska jag byta till tåg som åker ända till Karlstad. Det var något fel vid centralstationen därför får jag åka direkt till Karlstad,Jag kommer i allafall att vara framma i Karlstad 19:57 och där kommer antagligen syrran stå och vänta. Kostnaden blev 330 kr.  Det som är kvar att göra är att hämta biljätterna i en automat eller hos ATG-ombud, men det gör jag nog på torsdagen. Och så fick jag en fönsteplats så jag kan kolla ut när jag inte läser mina tidningar. Men på hemvägen kommer jag få sitta vid gången, det är inte kul. Hahah vet inte varför men det är mkt bättre att sitta vid fönster, tycker jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: